Miss Turkey güzeli Sevval Sahin ile linç yedik yedik doymadık makyajı 🧿

6 Noy 2020
1 832 643 Baxış

►Instagram: instagram.com/danlabilic/
►Twitter: twitter.com/danlabilic
►Kampa gittim vlog (gitmez olaydim)
azworlds.info/label/amdwgturxqbJk70/video
►Temmuzda Neler Oldu? (digerleri sohbet videosu diyo ben bos konusmayi tercih ettim)
azworlds.info/label/lIxuj96LmMXPkqU/video
►DEV HEDİYE PAKETİ AÇMA
azworlds.info/label/pK2pnbltrtDduL0/video
►Platonik Aşk Yaşayan Kız Makyajı
azworlds.info/label/YK2Cn7GF1ae5zrU/video
►En başta çalan şarkı "Get Lost" by Jeris (azworlds.info/label/n2uYbZqL19CsmZw/video)

Şərh
  • Merhaba Danla. İnstagram üzerinden size cioarsl kullanıcı adıyla çok önemli bir mesaj attım lütfen bakarmısın benim için çok önemli.

    Cihan ArslanCihan Arslan4 saat əvvəl
  • Ya arkadaşlar herkes yorumlarda danla ya sallamış ya bir önceki konuk aldığı videoları hiç mı izlemediniz ya hepsi ile dalga geçiyor onlar da onunla dalga geçiyor ve iki taraf da aşırı eğleniyor siz burada danla ya iki yüzlü demişsiniz ya zaten samimi bulsa onu sürekli övmez anlayın bunu

    Berra KöksalBerra Köksal15 saat əvvəl
  • Danlanın kızdan daha güzel olması dışında bir sorun yok ve ayrıca damlanın gizli gizli kıza laf sokması... mükemmel GJFFZJCHMZJFCGMZFB

    Tanem AğırbalTanem Ağırbal16 saat əvvəl
  • yalak danla biliç 😂

    Melike SusurMelike Susur17 saat əvvəl
  • Çok sıkıcısınız 5 dk dayanamadım

    Sultan SarıSultan SarıGün əvvəl
  • Danla yuzun ter temiz neden o kadar fondetan surdun anlamiyorum....😬

    Useyin FerecovUseyin Ferecov3 gün əvvəl
  • Almancı deme çok kızarlar. :) Onlar gurbetçi.

    ŞAFAK ACARŞAFAK ACAR6 gün əvvəl
  • ya ben bunların bu kadar linçlenmesini cidden anlamıyorum sana samimiyetsiz gelyorsa izleme arkadasım. Ona hakaret etmen onu kucuk dusurmen lazım deil.Şu duruma bir son vermelisiniz.

    Ece HanEce Han6 gün əvvəl
  • 18:20 Danla oyunculugun ahahahhahah

    Rocket QueenRocket Queen6 gün əvvəl
  • Bu küpeler poyrazla ilk videonun çıktığı yerdeki aynı küpe 🙄

    Gülşah İriadamGülşah İriadam7 gün əvvəl
  • Cok yapmaciksiniz ogggkkk🤮🤮kerimcan askim hak veriyorum sana😘

    Deniz AslanDeniz Aslan9 gün əvvəl
  • Bu şevval denilen kıza tahammül etmek mümkün değil! gerçekten kapatmak zorunda kaldım. Armağan Çağlayan'da bu Danla denilen kızı merak ettim bi bakayım dedim. Bana göre değil zaten. Bu bu şevval felaket bişey.

    Cenk AtmacaCenk Atmaca9 gün əvvəl
  • Danla sana yemin ederim o kızdan bin kat daha güzelsin

    Büşra SümerBüşra Sümer12 gün əvvəl
    • Neresi güzel ayol şevval gayet güzel at gibi

      Buse cerenBuse ceren11 gün əvvəl
  • Damla, Şevval birinci oldu ama tamam o da güzel sen ondan daha güzelsin

    Amasra KılıçAmasra Kılıç12 gün əvvəl
  • Hayatımda zamanımı hiç bu kadar boşa harcamamıştım👎🏻

    Cennet KabataşCennet Kabataş12 gün əvvəl
  • zuzu tv de Ayazimiza yardimci olun.

    sebine yunisovasebine yunisova13 gün əvvəl
  • Samimiyetsiz ne demek çok yiyorum aşkım sporda çok yok

    nur cannur can13 gün əvvəl
  • peki danlanin dunya güzeli secilen kadindan güzel olması 😂❤

    defne güzeldefne güzel14 gün əvvəl
  • Türkiye güzeli mi

    Seval Umad ErtanSeval Umad Ertan14 gün əvvəl
  • danla şevvalden daha güzel.

    Hatice Kübra AksoyHatice Kübra Aksoy14 gün əvvəl
  • Danla gerçekten kilon pek fazla yok, oldukça yeterinde güzel bir kilon var asla fazla kilon yok kesinlikle bence böyle kal ama yinede sen bilirsin kendini nasıl görmek istiyorsan onu yap :)

    Gumball Ama muzlu olanındanGumball Ama muzlu olanından15 gün əvvəl
  • danla gözün çikin oluk

    Rumeysa ŞahinRumeysa Şahin16 gün əvvəl
  • Abi danla biliç kaç kere magazine cıktı sürekli linç yiyordum linç yiyorum

    Göksu MutluGöksu Mutlu17 gün əvvəl
  • Turkiyeyi tanimayan turkce konusamayan bi kisi turkiye guzeli oluyor

    Nur YılmazNur Yılmaz17 gün əvvəl
  • Bu video da danla nın konu açılmasın diye çırpınışını izledik arkadaşlar

    rümeystudyrümeystudy18 gün əvvəl
  • Mahşallah Mankene Bak 🙂

    Gacha KaramelGacha Karamel19 gün əvvəl
  • İngiltere de yaşanan ülkeni unutucagin anlamına gelmiyordu. Ailen ile birlikte Türk kültürünü orada bile sizin için zor olsa da yaşayabilirdiniz.

    Eliflal AYDOĞDUEliflal AYDOĞDU19 gün əvvəl
    • Zorunda mı

      Buse cerenBuse ceren11 gün əvvəl
  • kız gerçekten çok güzel bu arada, ben bir kadın olarak çok beğeniyorum, göz var nizan var, kıskananlar çatlasın. kendini ne hissediyorsa bir insan odur. ayrıca bu kızın yaşadığı rahat hayatı eleştireceklerine bu ülkenin eğitim sistemiyle alakadar olsunlar. insanlara bok atıp durmasınlar

    Sybil ZiaSybil Zia23 gün əvvəl
  • İkinizede çok seviyorum

    İremsu KİRİŞCİİremsu KİRİŞCİ25 gün əvvəl
  • Bu kiz güzelse ben RIHANNA

    Le Petit PrinceLe Petit Prince25 gün əvvəl
  • Keşke altyazı olsaydı ya şevvali anlamakta zorlandım jdjdjkenndjocfn

    Fidan QasımovaFidan Qasımova25 gün əvvəl
  • Tabi prim yapıcak sizde gercekten bu platformun amaci bu

    Hayat EroğluHayat Eroğlu25 gün əvvəl
  • lan ben bu kızdan daha güzelim lwmspxnxıxjs

    Azra GülerAzra Güler26 gün əvvəl
  • Şevval cok guzel yaaa

    eylem kılıçeylem kılıç26 gün əvvəl
    • Lütfen İRONI oldugunu soyle

      Le Petit PrinceLe Petit Prince25 gün əvvəl
  • kerimcan demisti zaten nerede reyting danla orda diye hakliymis valla

    moonlightmoonlight27 gün əvvəl
  • 1.27 hayatımda duyduğum en samimiyetsiz kahkaha

    Rümeysa EkerRümeysa Eker27 gün əvvəl
  • Bu video midemi bulandırdı. Danlaa gerçekten fırsatçı kim ünlüyse hemen onunla nasıl olsa sonra laf sokmaya devam eder..

    Charming Juliet StudyCharming Juliet Study28 gün əvvəl
  • Bide danla ecenaz senden guzel

    Jowher AmanowaJowher AmanowaAy əvvəl
  • Sen Şevval den daha guzelsin

    GÖNÜL CÖRÜTGÖNÜL CÖRÜTAy əvvəl
  • Gözünü sevdiğim insta mesaja bak

    zerda dikzerda dikAy əvvəl
  • Gözünü sevdiğim insta mesaja bak

    zerda dikzerda dikAy əvvəl
  • 😠😠😠😡😡😵💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩😼

    Emine KeserEmine KeserAy əvvəl
  • Danla ciddi haklı. Gurbetçiler de sürekli araya sıkıştırıyor ja genau falan filan ve onlar orada doğduğu için normal onların ana dili Şevval da öyle kızı resmen kullanmışlar Almancıların hepsi mükemmel okuyabiliyor mu acaba bu kızın ne farkı var

    elif byelif byAy əvvəl
  • İnsanı makyajdan ve pahalı kıyafetlerden daha güzel yapan bir şey söyleyim ; nezaket...

    MERVE İ.MERVE İ.Ay əvvəl
  • Videoya aralıklarla açıp bakmışım içim almamış galiba. Yakınlarınla çektiğin videoları daha çok seviyorum. Yanına yabancı bir insan seni de yabancı gösterdi.

    Rabiye KarakayaRabiye KarakayaAy əvvəl
  • Hani so what yani

    Naci GökNaci GökAy əvvəl
  • Yeni dil completed:türkilizce

    Naci GökNaci GökAy əvvəl
  • Hiç güzel kız olduğunu düşünmüyorum bunu seçenlerin sanırım görme engeli vardı

    Çiğdem ÖztürkÇiğdem ÖztürkAy əvvəl
    • Hande Erçel ve Demet Özdemir bu kadından bence daha güzel

      •The•Cemre••The•Cemre•Ay əvvəl
  • Bu videoyu izledikten sonra gittim tekrardan program videosunu izledim ve linç yapmak için yorum yapanlara söylüyorum kıza sorulan bazı sorular bi türk için çok önemli evet ama bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptı diyen bi millettik hani biz ordaki soruları soranların mimiklerine dikkat ederseniz yermek için sorulmuş zaten . Şevval abla burdaki gülmelerinden sonra aşırı rahatladım yoksa çok sinirliydim...

    Demet TOKUŞDemet TOKUŞAy əvvəl
  • Bişey söylemek ister misin ? Şey dermiş "istiklal Marşı" hahahaha @danlabilic alösösösölala

    sümbül kaynakçısümbül kaynakçıAy əvvəl
  • Ya canlı yayın yapar mısın şimdiiii

    {GACHA MİLKSHAKE}{GACHA MİLKSHAKE}Ay əvvəl
  • Ben bundan daha güzel anasınıııoo

    hülya yapıcıoğluhülya yapıcıoğluAy əvvəl
  • Danla VS Şevval Hangisi daha güzel danla diyen like atsin

    Pınar CeyceyPınar CeyceyAy əvvəl
  • Sen almancilara fazla takmissin!

    Cigdem ÇELIKCigdem ÇELIKAy əvvəl
  • Danla daha güzel bu kızdan beee üffff bu ülkenin güzellik standartları şöylemi Deve gibi bi boy Bi deri bi kemik kırsan kırılır çıtır çıtır Esmer ten Ve çoğu insanın ondan güzel olduğu gerçeği olan kişi

    ••The girl••••The girl••Ay əvvəl
  • Abla sende işini biliyon he lafı eviriyon çeviriyon prim yapıyon

    ••The girl••••The girl••Ay əvvəl
  • İstiklal Marşı'nı bilmeyen kendine Türküm demesin

    Ayshe nur ÖzAyshe nur ÖzAy əvvəl
  • Ne mutlu Türküm diyene

    Ayshe nur ÖzAyshe nur ÖzAy əvvəl
  • Danla nın savvalden daha güzel olmasi

    Zehra OnurZehra OnurAy əvvəl
  • Ay, bu ne! Danla daha güzel

    Bts A.R.M.YBts A.R.M.YAy əvvəl
  • Soğudum. Kolay gelsin.

    Burak GunduzBurak GunduzAy əvvəl
  • Türkiyede Prim Denince Akllaaaa Hemen Onu Adı Gelir:Danla Danla Danla 😐

    Elif PeoElif PeoAy əvvəl
  • almancılar dünyaya türkiyeyi mi temsil ediyo danla :d

    venice bishvenice bishAy əvvəl
  • Bomboş video bomboşşşş

    Damla OzturkDamla OzturkAy əvvəl
  • 17:50 yemin ediyorum benim mutluyum 😅😅

    Büşra AydınBüşra AydınAy əvvəl
  • PRİM DENİNCE AKLA HEMEN ONUN ADI GELİR DANLA DANLA DANKA

    Deryanur AlperenDeryanur AlperenAy əvvəl
  • Çok samimiyetsiz bi video olmuş

    aaasosyal Celineaaasosyal Celine2 ay əvvəl
  • danla, yandaki o gereksizle güzelim videonu berbat etmişsin bilgine.

    senasena2 ay əvvəl
  • Aşağıdaki linçlrr çok saçma sennşeali sevmişsin ve kanalına almışsın

    Sevgi YılmazSevgi Yılmaz2 ay əvvəl
  • Ulan danla güzel U dönüşü yapmışsım

    Hamarat Eller MutfağıHamarat Eller Mutfağı2 ay əvvəl
  • Bu şevval bildigin seymayi taklit ediyor. Mimikleri, hareketleri, "miami ye gidicem" derken konuşması.. benzemiyor birebir taklit ediyor..

    revenge33 Revengerevenge33 Revenge2 ay əvvəl
  • İnsanın başına ne gelirse meraktan gelirmiş bu kim diye yaklaşık 72 sn izledim ve bu zamana kadar neden izlemediğimi anlamak zor olmadı gerçekten bu tipler bu ülkede prim yapıyor bu da bizim insanımızın zeka seviyesini ortaya koyuyor.

    Enis ÇiftçiEnis Çiftçi2 ay əvvəl
  • Samimiyetsizlik on

    melike cemek *melike cemek *2 ay əvvəl
  • Ya bu nasil TÜRKIYE GÜZELI??? Nesi güzel

    R RR R2 ay əvvəl
  • Şevval eskilere göre diline daha çok yabancı kelime(İngilizce kelime) katmış, bu doğru değil, belki birileri seni duymak istiyor ve anlamıyor ne dediğini, İngilizce ana dil olmayan ülkede İngilizce konuşmak(başka bir dil de ola bilir) başka birisini Küçümsemektir.

    Saray Schafaer GermanSaray Schafaer German2 ay əvvəl
  • *ŞEVVAL YANINDAYIZ* ❤️

    İREMİREM2 ay əvvəl
  • Ilk defa danlayi bu kadar samimiyetsiz görüyorum ilk defa da videosuna disk like attım üzgünüm danla bunu lütfen tekrarlama ;)

    Safiye DoğanSafiye Doğan2 ay əvvəl
  • Muhtesem bir ikili

    Lara SuLara Su2 ay əvvəl
  • EVERYTHING YOU NEED IS HERE

    Super SellerSuper Seller2 ay əvvəl
  • DİLAN ÇİÇEK DENİZ ONDAN DAHA ÇOK ÜNLENDİ AMAA

    MeloooMelooo2 ay əvvəl
  • Cok ikiyuzlusun ya eski forsun da kalmadi zaten

    Elif CesurElif Cesur2 ay əvvəl
  • Sürdüğün Lip glossu linklesene be çok güzel

    BorderlineBorderline2 ay əvvəl
  • İlk patladığı dönemlerde hayranlıkla izliyordum bikere ilk videolarla bu videoların arasından dağlar kadar fark var ben o danla bilici seviyordum her cuma video atıcak diye beklerdim şimdi hiç izlemiyorum çok samimiyetsiz geliyo şu kızın arkasından da konuştun ettin abalak surat dedin kerimcan o kadar iyi özetlediki seni 👌

    Gülbeyaz YıldırımGülbeyaz Yıldırım2 ay əvvəl
  • Sorun değil ya 23 Nisan’da 19 Mayıs’ta 29 Ekim’de bi de 10 Kasım’da Atatürk resmîni paylaşır sağına soluna emojiler koyarsınız linç eden herkes size tapmaya devam eder. Suç asla sizde değil tüm suç gelen nesilde sonra ne bu hal diyerek oraya buraya saldırıyorlar ya gerek büyükler gerek küçükler buna izin veren sizlersiniz. Bu ülke sizi bilir tanır. Şevval takma kafana Danla sana da el* atar.

    Ironclad HoneycombIronclad Honeycomb2 ay əvvəl
  • İlk defa bir linç videosunu bu kadar rahatlayarak izledim herhalde. Süper olmuş bu buluşma.

    aslı arıbaşaslı arıbaş2 ay əvvəl
  • Şevvalin üstündeki nerden bilen var mı

    NihalNihal2 ay əvvəl
  • Şevval mi neyse kulakları ve burnu yamuk

    emis binkölemis binköl2 ay əvvəl
    • değil?

      OctaviansouthOctaviansouth2 ay əvvəl
  • Yurt disinda dogmus buyumus bunda bi problem yok siz o programa Seyma yi cagirin lutfen kiz Turkiyede buyumus ama kafa orali bile degil sinifta kalir anlayacaginiz kanka olduklari da bariz seyma boyle yurtdisinda dogmus buyumus insanlara cok fazla ozeniyor beyin yok gibi .. Danla sende zehir gibi bi beyin var Seymayida cagir

    Selly zadehSelly zadeh2 ay əvvəl
  • Bari ing konuştuğu yerleri türkçe alt yazı yapın da anlayalım kskflaifsişvlslxsşc

    Gülizar BülbülGülizar Bülbül2 ay əvvəl
  • Ben açıkçasi Şevval şahin ni çok seviyorum sevmiyenleride neden sevmedikleri ni anlamıyorum yanı ama ben sizi çok seviyorum aynı sşekilde Danla bilicideee çok seviyorum I Love you❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️🤗🤗🤗🤗🤗

    Narin ÖzgünNarin Özgün2 ay əvvəl
  • Kerimcan haklı

    IAmAlishanIAmAlishan2 ay əvvəl
  • şunu anlamıyorum neden herkes bu kadının üstüne gidiyor arkadaşlar kadın sadece 5 yaşına kadar türkiyede yaşamış sonra ingiltereye gitmiş ve okulunu orda bitirmiş bütün arkadaşları ingilizce konuşuyor ve türkçeyi tekrar edebileceği bir ortam yok eminim ki o da çok zorluk çekiyor çünkü kelimelerin türkçe anlamı aklına gelmiyor ama siz türkiyede doğup büyümenize rağmen türkçeyi bile doğru düzgün konuşamıyorsunuz ben burda ingilizce konuşulmasını savunmuyorum aksine türkçeyi çok seviyorum ama bu kadının özel bi sebebi var keşke yorum yapmadan önce bir araştırsanız

    aysima taşbilekaysima taşbilek2 ay əvvəl
  • VALLA DANLA NE YAPIYOSA BAYILIYORUM SEVVAL NE ITICI VE NE YAPMACIK

    Fidan BayırFidan Bayır2 ay əvvəl
  • danla dah aguzell,

    Es kuEs ku2 ay əvvəl
  • 7:50 deki tutulmanın ingilizcesi nedir?

    Cilek_kokulu_ruj Cilek_kokulu_rujCilek_kokulu_ruj Cilek_kokulu_ruj2 ay əvvəl
  • Hangisi türkiye güzeli?

    Muhammed Kerem SevinçMuhammed Kerem Sevinç2 ay əvvəl
  • Cok kilo amissin danla ve bunu kimse yazmamis

    Hilal NazHilal Naz2 ay əvvəl
  • Ece Seçkin mi gelse artık??

    Mustafa YıldırımMustafa Yıldırım2 ay əvvəl
  • şu kızın tek numarası aşırı zayıflık başka hiçbir şey yok ne güzel bir surat ne de bi yetenek fiziği de öyle şeyma gibi atletik fit değil sadece zayıf hastalıklı gibi zayıf

    eflatun161eflatun1612 ay əvvəl
  • Danla daha güzel. Sanki miss turkey güzeli o

    ft ylft yl2 ay əvvəl
AZworlds